Medzi naše najväčšie priority patrí spokojnosť zákazníkov, ktorú sa snažíme docieliť nie len kvalitnými produktmi, ktoré si u nás viete zakúpiť, no aj rôznymi inými aktivitami, ktoré sa snažíme vykonávať. Medzi tieto aktivity vieme zaradiť napríklad sadenie stromov s One Tree Planted, kedy pri každom jednom zakúpenom produkte podporujete prírodu a organizácia vysadí jeden strom. Okrem tejto aktivity na podporu lesov a prírody sa snažíme vyhovieť aj vašim ďalším potrebám, medzi ktorí radíme aj expresné doručenie zásielok. Naše zásielky odosielame vždy čo najskôr a vy sa tak môžete tešiť na objednané produkty u vás doma či v kancelárii veľmi rýchlo po samotnom obejdnaní. Pre Bratislavu tu máme dokonca službu expresného kuriéra, ktorá sa teší, tak ako sme už spomenuli, mimoriadnej obľube. Počas uplynulých vianočných sviatkov sme takto pomohli v hlavnom meste každému, kto si darčeky nechal skutočne na poslednú chvíľu. 

Expresné doručenie v rámci Bratislavy znamená, že produkt máte doma najneskôr do 24 hodín, no z praxe vám vieme povedať, že často to býva ešte v deň objednania, najmä ak ide o objednanie do popoludňajších hodín. O tom, ako expresne a rýchlo vám tovar vieme doručiť sa vás snažíme informovať aj v našom reklamnom videu. Celý dej je o zákazníkovi, ktorý sa rozhodol objednať si stojan na laptop, a zatiaľ, čo sa venoval svojej práci a mohol tak produkovať zisknáš kuriér sa snažil zásielku doručiť v čo najkratšom možnom čase. Presne tak. Celý náš projekt expresného doručenia funguje s našimi internými kuriérmi. Vyhneme sa tak zlyhaniam z tretej strany a máme istotu, že celá preprava a doručenie prebehne profesionálne, tak, ako si to naši zákazníci zaslúžia. Koniec-koncov, u nás v DECENTE si platíte najmä za prvotriednu a prémiovú kvalitu. Či už ide o prvotriedne doručenie zásielky k vám domov, prémiové materiály a spracovanie produktov, ktoré nájdete na našom e-shope, alebo aj jedna z najznámejších svetových organizácii na sadenie stromov – One Tree Planted. 

Na našom reklamnom videu sme si dali záležať rovnako, ako nám záleží na vašej spokojnosti. Celé video sme nakrúcali v našom hlavnom meste. Vystriedali sme viacero známych lokalít, akými sú signifikantný most SNP či turistami obľúbené centrum mesta, kde sme sa sústredili v blízkosti historickej budovy SND. Okrem týchto turistami obľúbenými miestami, medzi ktorými nechýba ani Bratislavský hrad, z ktorého prebiehalo nakrúcanie spomínaného mosta, sme nakrúcali aj v rôznych uliciach hlavného mesta. Keď sme ponad Dunaj prešli raz na moste SNP, prečo nevyužiť ďalší typický bratislavský most? Presunuli sme sa teda aj na most Apollo a následne aj do “downtownu”, ktorý vzniká v bratislavskej mestskej časti Nivy. Celý dej s autom je doplnený o kancelárske zábery a zábery z garáže v Bratislave, ktorých miesto nie je dôležité. Na záver by sme mohli spomenúť obchvat mesta, na ktorom sme pri nakrúcaní získali nejeden pozdrav do kamery od okoloidúcich šoférov.

Pre milovníkov áut je vozidlo nášho kuriéra vo videu dobre známe, no pre tých, ktorí by nemali predstavu o aké auto ide, tak je to BMW E92 M3 Competition s manuálnou prevodovkou vo farbe Silverstone. To, že ide o pomerne ojedinelé auto, najmä pokiaľ berieme do úvahy že ide o verziu po facelifte a s riadením na ľavej strane, to u nás rozhodlo, že auto použijeme do nášho videa. Hodnota tohto auta pre milovníkov tejto značky je vysoká a svedčí o tom aj fakt, že ho častokrát vlastnia rôzny zberatelia áut a milovníci tejto nemeckej značky. 

Nakrúcanie prebiehalo počas jedného pracovného dňa, no ako mnohí tušia, prípravy na takéto video zaberú množstvo času a energie. Premyslieť dej, odkaz pre diváka, následne jednotlivé lokácie a konkrétne zábery či strihy, to je veľká časť úspechu pri takomto videu. Ak je príprava dostatočne dobrá a detailná, ušetrí to kopec práce pri následnom strihu, ale aj pri nakrúcaní, kedy je dôležité sústrediť sa na podstatnejšie veci, ako je vymýšľanie scenára. Do prípravy sme investovali pomerne veľa času. Výsledkom toho bol presný scenár a lokality, ktoré chceme nakrúcať. Okrem toho sme mali jasno aj v tom, ako má konkrétne video vyzerať a čo potrebujeme docieliť. Keďže sme vedeli čo chceme, vedeli sme aj to, že si potrebujeme prenajať techniku, nakoľko nemáme všeko, čo sme potrebovali. V reklamnom videu sme použili kameru Panasonic Lumix GH5 s veľmi obľúbenými Art objektívmi od značky Sigma a to konkrétne 18-35mm a 50-100mm. Navyše sme použili na množstvo záberov anamorfický objektív Sirui 35mm, vďaka čomu môžete pozorovať modré horizontálne pásy pri záberoch s priamým svetlom. Vďaka tomuto objektívu vyzerá celé video viac filmovo, nakoľko sme použili filmové rozlíšenie a pomer strán, známy najmä z hollywoodskych filmov. Okrem toho sme pri záberoch používali stabilizátor, často nazývaný gimbal od poprednej značky DJI, konkrétne DJI Ronin S. Pri veľkých produkciách sa využíva “camera car”, ktoré má za úlohu nakrúcať iné idúce auto v premávke. My sme však nenakrúcali celovečerný film a ani sme nevytvárali reklamu na auto. Preto sme použili ako “camera car” naše bežné auto, z ktorého kufra sme nakrúcali. 

Celé video nájdete na našom YouTube kanáli, kde ho môžete ohodnotiť lajkom a v prípade, že sa vám mimoriadne páčilo, poteší nás aj zdieľanie ho medzi svojimi priateľmi.